„Csináld szenvedéllyel, vagy sehogy!”
Mit kell tudni a szerető archetípusról?
A Szerető archetípus a kapcsolatok és az élvezetek keverékét testesíti meg.
A márka által kibocsájtott energia a plátói szeretettől a túlfűtött szerelemig terjedhet. A márka célja, hogy segítse az embereket a kapcsolatteremtésben és a kapcsolattartásban. Segíti értékelni az élet szépségét – az esztétika kiemeleten fontos a számára. A Szerető Archetípust mindig a szenvedély vezérli.
Cél – Intimitás, Személyesség
Kapcsolatban lenni az emberekkel és segíteni nekik kapcsolódni a szívük vágyához.
Stratégia
Vonzóbbá válni a konkurenciánál. Élményt nyújtani az összes érzék számára.
Félelem
Visszautasítás, magány. Beragadni egy olyan helyzetbe, ami nem tölti el szenvedéllyel.
Hangnem
Gyengéd, Részletgazdag (sok melléknév), Kedves
Márkák
Chanel, Victoria Secret, Baileys
Személyek
Sofia Vergara, Megan Fox, Jázmin hercegnő (Aladdin), Adam Levine
Milyen stílus áll közel hozzá?
Piros bármelyik árnyalata, a márka energiájától függően