„Dolgozz keményen és maradj alázatos!”

Mit kell tudni a szomszéd archetípusról?

Ő mindenki legjobb barátja. A márka fő célja a közösség építés. Hisz a kemény munkában és a szerénységben. Hajlamos kerülni a tekintélyelvű személyeket, mert szerinte minden ember egyenlő, mindenkinek megvannak a saját hibái.
Ez az archetípus segíti az embereket összejönni, közös nevezőre jutni és kapcsolatot építeni egymással.

Cél – Összetartozás, Közösség

Tartozni valahova. Elfogadni és elfogadva lenni, közzösségetépíteni.

Stratégia

Semleges, mindenkihez tud kapcsolódni. Két lábbal a földön áll. Elérhető, Dolgos, Megbízható, Alkalmazkodó, Csapatjátékos

Félelem

Kimaradni valamiből. Hátrahagyottnak lenni. Ítélkeznek felette.

Hangnem

Barátságos, Őszinte, Szerény, Praktikus

Márkák

BrandBirds, IKEA, VISA, KitKat

Személyek

Nemecsek Ernő, Emma Stone, Drew Barrymore, Lilo, Neville Longbottom

Milyen stílus áll közel hozzá?

Skandináv stílus – Meleg árnyalatok -(Narancssárga) – Emberi kapcsolatok ábrázolása

 

 

 

 

Szomszéd archetípus stílus

Hogyan használd az archetípusodat?