„Dolgozz keményen és maradj alázatos!”
Mit kell tudni a szomszéd archetípusról?
Ő mindenki legjobb barátja. A márka fő célja a közösség építés. Hisz a kemény munkában és a szerénységben. Hajlamos kerülni a tekintélyelvű személyeket, mert szerinte minden ember egyenlő, mindenkinek megvannak a saját hibái.
Ez az archetípus segíti az embereket összejönni, közös nevezőre jutni és kapcsolatot építeni egymással.
Cél – Összetartozás, Közösség
Tartozni valahova. Elfogadni és elfogadva lenni, közzösségetépíteni.
Stratégia
Semleges, mindenkihez tud kapcsolódni. Két lábbal a földön áll. Elérhető, Dolgos, Megbízható, Alkalmazkodó, Csapatjátékos
Félelem
Kimaradni valamiből. Hátrahagyottnak lenni. Ítélkeznek felette.
Hangnem
Barátságos, Őszinte, Szerény, Praktikus
Márkák
BrandBirds, IKEA, VISA, KitKat
Személyek
Nemecsek Ernő, Emma Stone, Drew Barrymore, Lilo, Neville Longbottom
Milyen stílus áll közel hozzá?
Skandináv stílus – Meleg árnyalatok -(Narancssárga) – Emberi kapcsolatok ábrázolása

Hogyan használd az archetípusodat?
