„Csináld szenvedéllyel, vagy sehogy!”

Mit kell tudni a szerető archetípusról?

A Szerető archetípus a kapcsolatok és az élvezetek keverékét testesíti meg.
A márka által kibocsájtott energia a plátói szeretettől a túlfűtött szerelemig terjedhet. A márka célja, hogy segítse az embereket a kapcsolatteremtésben és a kapcsolattartásban. Segíti értékelni az élet szépségét – az esztétika kiemeleten fontos a számára. A Szerető Archetípust mindig a szenvedély vezérli.

Cél – Intimitás, Személyesség

Kapcsolatban lenni az emberekkel és segíteni nekik kapcsolódni a szívük vágyához.

Stratégia

Vonzóbbá válni a konkurenciánál. Élményt nyújtani az összes érzék számára.

Félelem

Visszautasítás, magány. Beragadni egy olyan helyzetbe, ami nem tölti el szenvedéllyel.

Hangnem

Gyengéd, Részletgazdag (sok melléknév), Kedves

Márkák

Chanel, Victoria Secret, Baileys

Személyek

Sofia Vergara, Megan Fox, Jázmin hercegnő (Aladdin), Adam Levine

Milyen stílus áll közel hozzá?

Piros bármelyik árnyalata, a márka energiájától függően

 

 

 

 

Szerető archetípus stílus

Hogyan használd az archetípusodat?